نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

بیژن طاهری: ترتیب قرعه لیگ برای‌ استقلال مهم نیست| ورود VAR الزامی است

  • کد خبر: ۱۱۸۶۲۳
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
بیژن طاهری: ترتیب قرعه لیگ برای‌ استقلال مهم نیست| ورود VAR الزامی است
بیژن طاهری، سرپرست تیم استقلال درحالی که قرعه کشی لیگ را برای استقلال که مدعی قهرمانی است چندان مهم نمی‌داند، ورود کمک داور ویدئویی را الزامی می‌داند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، نظرطاهری، سرپرست تیم استقلال درباره قرعه کشی لیگ این است: «تیمی که می‌خواهد قهرمان شود توجهی به قرعه ندارد. ما برای دومین قهرمانی پی درپی برنامه ریزی کردیم و توجهی به ترتیب مسابفات نداریم. یک تیم برای یک فصل کاری سخت و دشوار آماده می‌شود و نباید برای تفاوتی داشته باشد که درهفته اول با رقبای سخت بازی می‌کند یا هفته آخر. هیچ نظر قطعی نمی‌توان داد که بازی کردن با تیم‌های مدعی در هفته‌های اول بهتر است یا درهفته آخر. همه این‌ها جنبه روحی و روانی دارد وآن چیزی که موجب قهرمانی یک تیم می‌شود، آمادگی است که خوشبختانه استقلال به این مهم دست یافته و ما تمرینات بسیار خوبی را در ترکیه سپری کردیم.»

طاهری با اشاره به این موضوع مهم که استقلال تیمی یکدست و کامل است، حرف‌هایش را ادامه داد: «فصل قبل هم تحلیل‌های متفاوتی درباره برنامه بازی‌های استقلال می‌شد. برخی می‌گفتند قرعه دشوار است. برای مثال می‌گفتند ۶ بازی هفته پایانی استقلال سخت است، اما دیدید که ما بهترین نتایج را در همان ۶ بازی پایانی گرفتیم. تیمی که برنامه داشته باشد بدون شک به سمت قهرمانی حرکت می‌کند. ما اکنون در اردوی ترکیه تمرینات سخت ودشواری را سپری کردیم و بدن‌های بازیکنان آماده شده است. تا جمعه در ترکیه هستیم و بعد به تهران می‌آییم  وتمرینات را دوباره از سرمی‌گیریم. بیشتر توجه ما این است که تیمی آماده را به لیگ بفرستیم تا درکوران رقابت دچار کمبود نشود. خوشبختانه روحیه جنگندگی و تکرارقهرمانی در چهره تک، تک بازیکنان وجود دارد.»

طاهری درباره بحث‌هایی که پیرامون ورود تکنولوژی وی‌ای آر به فوتبال ایران شده نیز این صحبت‌ها را به زبان آورد: «شک نکنید که ورود چنین تکنولوژی‌هایی به سود فوتبال ما است و باید در مسیری قرار بگیریم که فوتبال‌ما هر روزرشد کند. ما فصل قبل در داوری با مشکلاتی مواجه شدیم که اگر وی‌ای آر وجود داشت تنش‌ها کمتر می‌شد و ما در برخی بازی‌ها به حق مان می‌رسیدیم. این تکنولوژی نه فقط به سود ما بلکه به سود کل فوتبال است ودیگر تیم‌ها هم از آن نفع می‌برند. امیدوارم این موضوع در فدراسیون فوتبال حل و فصل شود و روزی برسد که همه ورزشگاه‌ها ما دارای چنین تکنولوژی باشند و بتوانند از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده کنند تا تنش‌ها در فوتبال کم شود وحقی ضایع نشود.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->